Hollywood - Beverly Hills

10 september 2015

Na een daggie Disney dan maar het "échte" Amerika in. Op naar de Walk of Fame.
Pap had aan Julia beloofd dat het maar een klein stukje reiden is. Ik ben er inmiddels achter dat je best een paar uur kunt rijden zonder aan de andere kant van LA te zijn. :-(

Na een heftige ruzie met het navigatiesysteem in de auto uiteindelijk aangekomen op Hollywood boulevard. Warm? valt mee 40 graden celsius bijna. oftewel 104F zoals ze dat hier aangeven.

Een fikse wandeling over alle 2500 sterren waarvan de meesten ons niks zeggen. Om eerlijk te zijn is het grootste gedeelte van de Walk of fame in verval, zitten er veel gekke en rare smoezelige winkeltjes etc.

Na een aantal keer benaderd te zijn of we een tour wilden doen, de goedkoopste uitgezocht (Je blijft toch Nederlander he) en met Dan mee in een open bussie LA door.  Mooie uitzichten gezien over LA, heel veel huizen van Celebrities over Rodeo Drive geweest (PC Hooft van LA zeg maar) en ga zo maar ff door. In ieder geval veel foto's gemaakt waarvan ik er hier uiteraard een paar zal plaatsen.

Nu op weg naar Palm Spring waar volgens onze gegevens niet zo heel veel meer te doen is dan vakantie vieren in de woestijn. Wel een prachtige rit er heen. Blij dat we na veel file eindelijk LA uit zijn. We hebben nu het gevoel dat de echte tocht door Amerika kan beginnen.

Onderweg hadden we het er nog over dat als je bij ons een dodge pick up truck ziet het overkomt als een heeele groooote auto. Hier is dat ongeveer de standaard. We zijn langs huizen gereden waar er 3 op de oprit stonden.

Tegen het vallen van de avond eindelijk in Palm Springs. We hebben besloten de volgende dag. Vandaag dus. Niet hier te blijven maar meteen door te reizen naar Scottsdale (Phoenix)  En we willen eigenlijk ook nog even bij het Yoshua Tree National park langs. (Zo maar even kijken hoe dat in de tijdsplanning past)

Wij gaan ontbijten, de route plannen en dan weer door. Hopen op goede wifi in Scottsdale dan vervolg ik wellicht het reisverhaal.

Groetjes daar en indien jullie Skypen, check ff    tegeltechniek  daaronder zijn we te vinden

1. Spek:
    Leuk zeg tot nu toe.
  2. Wilfred frea:
    Klinkt goed! Veel plezier nog
  3. Ma:
    12 september 2015
    als het eten maar goed is en de koffie lekker sterk kun je fit op weg